Гарантія та Повернення
Гарантія надається при дотриманні наступних умов:
- Оригінальний гарантійний талон повинен бути правильно і чітко заповнений із зазначенням назви моделі, дати продажу та печатки компанії-продавця як у гарантійному талоні, так і в відривних купонах.
- Необхідна наявність оригіналу квитанції (чека), що містить дату покупки. Постачальник залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні у разі відсутності вищезазначених документів або якщо інформація в них буде неповною, нерозбірливою чи суперечливою.
Гарантія ДІЄ за умови дотримання наступних правил експлуатації:
- Прилад повинен використовуватися виключно відповідно до інструкції з експлуатації.
- Необхідно дотримуватись усіх правил і вимог безпеки.
Гарантія НЕ розповсюджується:
- механічні пошкодження;
- недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
- неправильну установку або транспортування;
- стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь тощо) та інші причини, які не залежать від продавця чи виробника;
- потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах;
- ремонт або внесення змін у конструкцію неуповноваженими особами;
- використання приладу з професійною метою (навантаження перевищує рівень побутового застосування);
- підключення приладу до мереж живлення, телекомунікаційних або кабельних мереж, що не відповідають Державним Технічним Стандартам;
- прилади, що працюють від батарейок, у разі використання невідповідних або розряджених батарейок;
- опломбовані прилади у випадку пошкодження пломби.
Ця гарантія надається виробником на додаток до прав споживача, визначених чинним законодавством, і жодним чином не обмежує їх.
Повернення
У разі, якщо придбаний товар вам не підійшов, ви можете повернути або обміняти його відповідно до ст. 9 “Закону про захист прав споживачів” протягом 14 днів від дати покупки за умови дотримання умов повернення.
Умови повернення
- дотримано термін – 14 календарних днів з моменту придбання товару;
- обладнання не має пошкоджень або слідів використання чи монтажу;
- обладнання в повній комплектації, збережено упаковку, ярлики, наклейки;
- наявність товарного чека / видаткової накладної / гарантійного талона;
З будь яких питань Ви можете звернутись до нашої служби підтримки: +38067-347-30-96 або нашу тех. підтримку: +38066-125-43-90 чи через месенджери:
Як передати обладнання на повернення:
Київ
- зв'яжіться з нашим сервісним центром;
- заповніть форму-заявку на повернення товару;
- привезіть обладнання до нашого сервісного центру за адресою: вул. Юрія Іллєнка 6 Київ, 02000.
Для інших міст
- зв'яжіться з нашим сервісним центром;
- відправте товар до нашого сервісного центру перевізником “Нова Пошта”;
- заповніть форму-заявку на повернення товару з вказанням номера товарно-транспортної накладної (ТТН) відправки. Це суттєво прискорить процедуру повернення.